0 €
Ponuka nôt
Ponuka nôt
  Novinky Klávesové nástroje Sláčikové nástroje Dychové nástroje Žesťové nástroje Strunné nástroje Bicie nástroje Spev a spevníky Spevácke zbory Hudobná náuka Hudobné darčeky Orchester a súbory Zľavy a dopredaje
Dôležité
Máte akýkoľvek problém? Napíšte alebo zavolajte nám
+420 777 703 088 info@raj-not.sk Doprava zadarmo od 75€ Viac ako 14 tisíc produktov Platba online, prevodom aj dobierkou
Newsletter
Pridajte sa k
6 131 milovníkom hudby
a získajte pravidelné tipy na nové noty a akčné ponuky

Sonata in F major pre violončelo a klavír op. 99 od Brahms, Johannes

Autor Brahms, Johannes
Kód BA9430
EAN 9790006544301
Obtiažnosť Mírně pokročilý
Vydavateľ Bärenreiter-Verlag
Počet strán 93
Jazyk Němčina
Veľkosť 230x300x10 mm
Druh Book Only
Dostupnosť do 3 - 6 pracovních dnů


- +
14.13 €
Doprava už od 4,3 €


Na uloženie produktu do obľúbených je nutné sa prihlásiť.





Brahms dokončil violončelo op. 99 počas produktívneho leta roku 1886. Prvé verejné predstavenie sa konalo vo Viedni 24. novembra toho istého roku. Robert Hausmann hral na violončelový part a sám skladateľ bol jeho partnerom pri klavíri. Aj napriek tomu, že dielo bolo všeobecne prijaté kladne, trvalo niekoľko rokov, než bolo plne ocenené a získalo si v repertoári violončela svoje neodvolateľné miesto. Pre redaktorov mali zvláštny význam dve rané vydania predstavenia Cello Sonata op. 99 Hugo Becker a Carl Friedberg, rovnako ako Julius Klengel. Obaja violončelisti, Becker aj Klengel, mali vzťah k Brahmsovi, ktorý veľmi obdivoval a dôveroval Beckerovej hre a vystupoval spoločne s Klengelom. Toto vydanie zahŕňa nielen Beerove a Klengelove výkonnostné značky, ale aj Hausmannove, pre ktoré bolo dielo napísané. Vydanie Barenreiter ako také prichádza s violončelovou časťou, ktorú redaktori označili prstokladom a úklonom, ktoré vychádzajú z praktík Brahmsových súčasníkov. Poskytujeme tiež neoznačenú časť Urtext. Dôležitou súčasťou tohto vydania je obsiahly Predhovor. Najprv informuje o pôvode diela, raných predstaveniach, jeho vydaní a skorom prijatí. Naozaj pozoruhodný je jedinečný komentár k Performance Performance Practice. Tu redaktori vychádzajú z predpokladu, že už niekoľko desaťročí po Brahmsovej smrti sa medzi skladateľovými očakávaniami a výkonnostnými praktikami počiatku 20. storočia vytvorila prehlbujúca sa priepasť. Redaktori veľmi konkrétnym a praktickým spôsobom zhŕňajú niektoré kľúčové problémy porozumenia Brahmsovej zápisu, pokiaľ ide o rytmus a načasovanie, dynamiku a zdôraznenie, bodky a ťahy, slurring a non legato, pedálovanie a overholding, piano arpeggiation a dislokácie , prsto strunového nástroja. Týmto spôsobom edícia ponúka vzrušujúce a často prekvapivý pohľad na romantickú hudobnú interpretáciu.